План роботи
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей раннього віку
Музична діяльність
Лютий
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Музичний матеріал |
Слухання музики |
Сприймати музичний твір емоційно; слухати пісню до
кінця, розуміти зміст пісні. |
«Пташки» музика Г. Фріда |
Співи
Музично-ритмічна діяльність |
Підспівувати пісню, вимовляти слова, доспівувати
музичні фрази до кінця. |
«Пташка», музика Р.
Раухвергера |
Вправа. Вчити рухатись під музику змінювати рухи відповідно характеру і темпу
музики, розрізняти початок і кінець музики. |
«Великі ноги, маленькі ніжки», музика М.Агофоннікова |
|
Танок. Вчити повторювати рухи за дорослим, змінювати їх
відповідно тексту пісні. |
«Туп, туп, веселенько», українська народна мелодія |
|
|
Гра. Вчити виконувати рухи відповідно характеру музики, передавати рухами
образність музики. |
«Де ж це наші ручки?», слова І Плакиди музика Т. Ломової |
Робота з батьками |
Консультація для батьків «В
світі загадкових музичних звуків» |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей молодшого дошкільного віку
Музична діяльність
Лютий
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Розвивати вміння
емоційно відгукуватись на музичний твір, бажання його слухати. Сприймати п’єсу
зображувального характеру, пов’язувати назву твору із
змістом.
|
«Горобчики», музика М.
Красєва
|
Співи |
Пісня. Співати природним
голосом, без напруження; протягувати довгі звуки, інтонувати мелодію,
вимовляти слова, формувати навички розподілу дихання.
|
«Люблять діти мамочку»,
|
Музично-ритмічна
діяльність |
Вправа. Вчити слухати
музику, реагувати на початок та кінець музики. |
«Вправа з брязкальцями», музика А.
Козакевич»,
|
Танок. Вчити виконувати
танцювальні рухи ритмічно, передавати рухами характер пісні. |
«Полька для мами» музика.
В. Лисенко
|
|
Гра. Формувати
вміння орієнтуватися у просторі, вільно рухатись легким бігом, взмахувати хусточкою,
, змінювати рухи зі зміною музики, на
кінець музики ховатися за хустку.
|
«Гра з кольоровим хусточками», українська
народна мелодія обр. Я. Степового |
|
Робота з
батьками |
Консультація для батьків «В світі загадкових музичних звуків» |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей середнього дошкільного віку
Музична діяльність
Лютий
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Вчити слухати музичний твір, визначати характер п’єси, формувати
вміння визначати засоби музичної виразності. |
«Нова лялька», музика П.
І.Чайковського
|
Співи |
Пісня. Вчити співати
природним голосом, інтонувати мелодію, вчити брати дихання між музичними
фразами, передавати характер пісні. |
«Пісню заспівали ми», слова і музика
Т. Плескач
|
Музично-ритмічна діяльність
|
Вправа. Вчити слухати музику, починати і закінчувати рухи одночасно з початком і кінцем музики;
змінювати їх відповідно частин музики. |
«Побігаємо-пострибаємо», музика С. Сосін
|
Танок. Вчити ритмічно та виразно
виконувати танцювальні рухи, змінювати їх
відповідно частин музики. Передавати рухами характер пісні, самостійно стежити за послідовністю
танцювальних рухів |
«Мама і я», слова М. Ясакова музика О. Янушкевич
|
|
Гра. Рухатись згідно характеру музики, Розвивати
вміння виразно передавати ігровий образ, використовувати знайомі танцювальні
рухи, виховувати увагу, витримку.. |
«Кіт і миші», музика
Т. Ломової
|
|
Робота з батьками |
Консультація для батьків «У світі чарівних
музичних звуків» |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей старшого дошкільного віку
Музична діяльність
Лютий
Види музичної Діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Продовжувати розвивати інтерес до музики. Формувати музичну культуру
через знайомство з народною музикою. Розвивати музичну пам'ять, вміння
визначати засоби музичної виразності: темп, динаміку. |
«Вальс», музика Е. Гріг
|
Співи |
Співаночка.
Вчити співати співаночку легко, природним
голосом, інтонувати звуки в діапазоні соль-ми, чітко вимовляти слова. |
«Кумо, кумо, що варила», українська народна
забавлянка |
Пісні. Вчити співати легко, природним голосом,
інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова, формувати навичку свідомого
відтворення характеру пісні: виконувати весело, легким звуком в рухливому
темпі; брати дихання між музичними фразами |
«Я хочу зі святом тебе привітати»,
|
|
Музично-ритмічна
діяльність |
Вправа. Вчити уважно слухати
музику, розвивати почуття ритму, енергійно крокувати під музику, змінювати рухи
відповідно характеру музики. Бігати легко, орієнтуватися у просторі.
Реагувати на початок та закінчення музики.. |
«Крокуємо,
бігаємо», Музика М. Раухвергера
|
Танок. Вчити виконувати танцювальні рухи ритмічно,
запам’ятовувати їх послідовність.
|
«Далеко від мами», (фонограма)
|
|
Гра. Формувати вміння виконувати рухи відповідно до
характеру музики. Вчасно реагувати на її зміни. |
«Кольорова кімната»,
|
|
Робота з
батьками |
Консультація для батьків «У світі чарівних
музичних звуків». |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей раннього віку
Музична діяльність
Січень
Види музичної діяльності | Програмові завдання | Музичний матеріал |
Слухання музики | Сприймати музичний твір емоційно, слухати його до кінця, розуміти образність музикию | «Кури та півні», із циклу "Карнавал тварин" музика К. Сенс-Санса |
Співи
Музично-ритмічна діяльність | Підспівувати пісню, вимовляти слова, доспівувати музичні фрази до кінця. | «Із сніжку оладки», музика народна |
Вправа. Вчити рухатись під музику легким бігом, розрізняти початок і кінець музики. | «Вчимося бігати», музика Я. Степового | |
Танок. Вчити повторювати рухи за дорослим, змінювати їх відповідно тексту пісні. | «Нас Морозу, не злякать!», музика і слова А. Олєйнікової | |
| Гра. Вчити виконувати рухи відповідно характеру музики, передавати рухами образність музики. | «Санчата», музика А. Філіпенка
|
Робота з батьками | Консультація для батьків «Значення пальчикових ігор для розвитку творчого потенціалу дітей раннього та дошкільного віку». |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей молодшого дошкільного віку
Музична діяльність
Січень
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Емоційно
відгукуватися на музичний твір. Розрізняти характер музичного твору, визначати
зміни у силі звучання мелодії, розуміти образність музичного твору. |
«Вальс снігових пластівців», (з балету Лускунчик) музика П. І. Чайковського
|
Співи |
Пісня. Співати природним голосом, без
напруження; інтонувати мелодію, вимовляти слова, супроводжувати спів відповідними
рухами. |
«Мороз ух-ух», музика Д.
Львова-Компанійця слова Т. Михайлової
|
Музично-ритмічна
діяльність |
Вправа. Вчити слухати
музику, реагувати на початок та кінець музики. |
«Крокуємо по сніжку», музика Д. Львова-Компанійця |
Танок. Вчити виконувати
танцювальні рухи ритмічно, передавати рухами характер пісні. |
«Танок зі сніжками», музика Л.Миргородської, слова Ж.Калюжної
|
|
Гра. Формувати
вміння орієнтуватися у просторі, вільно рухатись легким бігом, змінювати рухи
відповідно характеру музики. |
«Сніжинки-пушинки», музика Г.
Фінаровського |
|
Робота з
батьками |
Консультація для батьків «Значення пальчикових
ігор для розвитку творчого потенціалу дітей раннього та дошкільного віку». |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей середнього дошкільного віку
Музична діяльність
Січень
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Вчити слухати музичний твір, визначати характер п’єси, формувати
вміння визначати засоби музичної виразності. |
«Хвороба ляльки», музика П. І.Чайковського
|
Співи |
Пісня. Вчити співати
природним голосом, інтонувати мелодію, вчити брати дихання між музичними
фразами, передавати характер пісні. |
«Із сніжком ми дружимо», слова В. Кленц музика М. Ведмедері |
Музично-ритмічна діяльність
|
Вправа. Вчити слухати музику, починати і закінчувати рухи одночасно з початком і кінцем музики; змінювати
їх відповідно частин музики. |
«Дудочка», Музика Т.
Ломової |
Танок. Вчити ритмічно та виразно
виконувати танцювальні рухи, змінювати їх відповідно
частин музики. |
«Прощатися-вітатися», чеська народна пісенька
|
|
Гра. Вчити
передавати рухами образність музики, реагувати на зміни музики. |
«День-ніч», українська народна мелодія П. І. Чайковський
|
|
Робота з батьками |
Консультація для батьків «Значення пальчикових
ігор для розвитку творчого потенціалу дітей раннього та дошкільного віку». |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей старшого дошкільного віку
Музична діяльність
Січень
Види музичної Діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Продовжувати розвивати інтерес до музики. Формувати музичну культуру
через знайомство з народною музикою. Розвивати музичну пам'ять, вміння
визначати засоби музичної виразності: темп, динаміку. |
«Марш», з балету "Лускунчик" музика П.І. Чайковського
|
Співи |
Співаночка.
Вчити співати співаночку легко, природним
голосом, інтонувати звуки в діапазоні соль-ми, чітко вимовляти слова. |
«Щедрівочка щедрувала», Українська народна
пісня |
Пісні. Вчити співати легко, природним голосом,
інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова, формувати навичку свідомого
відтворення характеру пісні. |
«Сніжна пісенька», слова С. Богомазова музика Д. Львова-Компанійця
|
|
Музично-ритмічна
діяльність |
Вправа. Вчити уважно слухати
музику, розвивати почуття ритму, енергійно крокувати під музику, змінювати
рухи відповідно характеру музики. Бігати легко, орієнтуватися у просторі.
Реагувати на початок та закінчення музики.. |
«Крокуємо-бігаємо», Музика М. Раухвергера
|
Танок. Вчити виконувати танцювальні рухи ритмічно,
запам’ятовувати їх послідовність.
|
«Танок з притупами», українська народна
мелодія |
|
Гра. Формувати вміння виконувати рухи відповідно до
характеру музики. Вчасно реагувати на її зміни. |
«День-ніч», українська. народна мелодія П. І. Чайковський
|
|
Робота з
батьками |
Консультація для батьків «Значення пальчикових
ігор для розвитку творчого потенціалу дітей раннього та дошкільного віку». |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей старшого дошкільного віку
Музична діяльність
Грудень
Види музичної Діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Продовжувати розвивати інтерес до музики. Формувати музичну культуру
через знайомство з народною музикою. Розвивати музичну пам'ять, вміння
визначати засоби музичної виразності: темп, динаміку. |
«Падає сніжок», слова і музика Н. Май |
Співи |
Співаночка.
Вчити співати співаночку легко, природним
голосом, інтонувати звуки в діапазоні соль-ми, чітко вимовляти слова. |
«Киця Мура», Українська
дитяча поспівка |
Пісні. Вчити співати легко, природним голосом,
інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова, формувати навичку свідомого
відтворення характеру пісні. |
«Наша добра зимонька», слова і музика В.
Лисенко
|
|
Музично-ритмічна
діяльність |
Вправа. Вчити уважно слухати музику, розвивати почуття
ритму, енергійно крокувати під музику, змінювати рухи відповідно характеру музики. Бігати легко, орієнтуватися у просторі. Реагувати на початок та закінчення
музики. |
«Крокуємо-бігаємо», Музика М. Раухвергера
|
Танок. Вчити виконувати танцювальні рухи ритмічно,
запам’ятовувати їх послідовність.
|
«Новий рік!», слова і музика
С. Пряжнікова переклад Л.
Ратич
|
|
Гра. Формувати вміння виконувати рухи відповідно до
характеру музики. Вчасно реагувати на її зміни. |
«Зима», слова і музика А. Салогуба "Зимові місяці"
|
|
Робота з
батьками |
Консультація для батьків «Попередження
захворювання голосового апарату у дітей дошкільного віку» |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей середнього дошкільного віку
Музична діяльність
Грудень
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Вчити слухати музичний твір, визначати характер п’єси, формувати вміння
визначати засоби музичної виразності. |
«Марш зайченят», музика А.
Жилінського
|
Співи |
Пісня. Вчити співати
природним голосом, інтонувати мелодію, вчити брати дихання між музичними
фразами, передавати характер пісні. |
«Зимонька-зима», слова і музика В.
Лисенко
|
Музично-ритмічна діяльність
|
Вправа. Вчити слухати музику, виконувати рухи відповідно зміни характеру музики. |
«Побігали-потупотіли», Музика Л.
Бетховена |
Танок. Вчити ритмічно та виразно
виконувати танцювальні рухи, змінювати їх
відповідно частин музики. |
«Круг ялиночки підем», музика і слова В. Лисенко
|
|
Гра. Вчити
передавати рухами образність музики, реагувати на зміни музики. |
«Ліпимо сніговика»
|
|
Робота з батьками |
Консультація для батьків «Попередження
захворювання голосового апарату у дітей дошкільного віку» |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей молодшого дошкільного віку
Музична діяльність
Грудень
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Емоційно
відгукуватися на музичний твір. Розрізняти характер музичного твору,
визначати зміни у силі звучання мелодії. |
«Полька», музика А.
Жилінського
|
Співи |
Пісня. Співати природним голосом, без
напруження; інтонувати мелодію, вимовляти слова, супроводжувати спів відповідними
рухами. |
«Морозець», Музика Г. Фільця, Слова Г. Бойка
|
Музично-ритмічна
діяльність |
Вправа. Вчити слухати
музику, реагувати на початок та кінець музики, виконувати рухи різного характеру |
«Веселі м’ячики», музика М.
Сатуліної |
Танок. Вчити виконувати
танцювальні рухи ритмічно, передавати рухами характер пісні. |
«Зимовий танок», музика Л.Миргородської, слова Ж.Калюжної
|
|
Гра. Формувати
вміння орієнтуватися у просторі, вільно рухатись легким бігом, змінювати рухи
відповідно характеру музики. |
«Снігурі та кіт», музика Г. Фінаровського |
|
Робота з
батьками |
Консультація для батьків «Попередження
захворювання голосового апарату у дітей дошкільного віку» |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей раннього віку
Музична діяльність
Грудень
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Музичний матеріал |
Слухання музики |
Сприймати
музичний твір емоційно; слухати
пісню до кінця, розуміти зміст пісні. |
«Лялечка Наталочка» музика
М. Дремлюги слова
Г. Бойка |
Співи
Музично-ритмічна діяльність |
Підспівувати пісню, вимовляти слова, доспівувати музичні
фрази до кінця. |
«Морозець», музика Г. Компанійця слова Г. Бойка |
Вправа. Вчити рухатись під музику легким бігом, розрізняти
початок і кінець музики. |
«Вчимося бігати», музика Я.
Степового |
|
Танок. Вчити повторювати рухи за дорослим, змінювати їх
відповідно тексту пісні. |
«Танець зайчиків», музика і слова А.Чугайкіної |
|
|
Гра. Вчити виконувати рухи відповідно характеру музики, передавати рухами
образність музики. |
«Зайчики і лисичка», музика
Г.Фінаровського, слова
В.Антонової
|
Робота з батьками |
Консультація для батьків «Попередження захворювання
голосового апарату у дітей дошкільного віку» |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей старшого дошкільного віку
Музична діяльність
Листопад
Види музичної Діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Вчити слухати музичний твір, визначати характер музики, називати композитора і назву твору. |
«Сміливий вершник», Р. Шуман
|
|
Музично-дидактична
гра. Закріпити знання назв
музичних інструментів, формувати вміння розрізнювати їх звучання. |
«Угадай, що звучить»,
|
Співи |
Співаночка.
Вчити співати співаночку легко, природним
голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова. |
«Ліфт», розспівка |
Пісні. Вчити співати легко, природним голосом,
інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова, формувати уміння співати виразно,
передаючи співом характер музики. |
«Капосний дощик», музика О.Радзівіл
слова К.
Перелісної
|
|
Музично-ритмічна
діяльність |
Вправа. Вчити уважно слухати музику, змінювати рухи
відповідно характеру музики. |
«Пружинки», українська народна
мелодія |
Танок. Вчити елементи українського танцю: танцювальний крок, пружинка, кружляння; виконувати
їх ритмічно, під музику. |
«Гречаники», українська народна
мелодія
|
|
Гра. Формувати вміння виконувати рухи відповідно до
характеру музики. Вчасно реагувати на її зміни. |
«Веселий бубон», українська народна мелодія |
|
Робота з
батьками |
Консультація для батьків «Як залучати дитину
до музики» |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей середнього дошкільного віку
Музична діяльність
Листопад
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Вчити слухати музичний твір, визначати характер п’єси, розрізняти
характер частин твору, емоційно реагувати на музику. |
«Конячка», музика М. Потоловський
|
Співи |
Пісня. Вчити співати
природним голосом, інтонувати мелодію, вчити брати дихання між музичними фразами,
передавати характер пісні. |
«Люба осінь завітала», слова і музика невідомий
автор
|
Музично-ритмічна діяльність
|
Вправа. Вчити слухати музику, виконувати рухи відповідно зміни характеру музики. |
«Кого зустріли в лісі»,
|
Танок. Вчити ритмічно та виразно виконувати танцювальні рухи, змінювати їх
відповідно частин музики |
«Козачок», українська
народна мелодія
|
|
Гра. Вчити
передавати рухами образність музики, реагувати на зміни музики. |
«Кішка і кошенята», музика М.Раухвергера
|
|
Робота з батьками |
Консультація для батьків «Як залучати дитину
до музики» |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей молодшого дошкільного віку
Музична діяльність
Листопад
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Емоційно
відгукуватися на музичний твір. Розрізняти характер музичного твору,
визначати зміни у силі звучання мелодії. |
«Листопад», музика Т. Попатенко
|
Співи |
Пісня. Співати природним голосом, без
напруження; інтонувати мелодію, вимовляти слова, супроводжувати спів відповідними
рухами |
«Дощик», укр. нар. пісня |
Музично-ритмічна
діяльність |
Вправа. Вчити слухати
музику, реагувати на початок та кінець музики, виконувати рухи різного характеру |
«Вправа з брязкальцями», музика А.
Козакевич |
Танок. Вчити виконувати
танцювальні рухи відповідно тексту пісні. |
«Танок з листочками», слова і музика
Н. Вересокіної
|
|
Гра. Формувати
вміння орієнтуватися у просторі, вільно рухатись легким бігом, змінювати рухи
відповідно характеру музики. |
«Листочки-літачки» |
|
Робота з
батьками |
Консультація для батьків «Як залучати дитину
до музики» |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей раннього віку
Музична діяльність
Листопад
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Музичний матеріал |
Слухання музики |
Сприймати
музичний твір емоційно; розуміти, про що вона; супроводжувати слухання
відповідними рухами. |
«Кішка і кошенята», слова
і музика В. Вітлін |
Співи
Музично-ритмічна
діяльність |
Підспівувати
пісню, намагатися повторювати закінчення слів, музичних фраз. |
«Киця кицю вчила», музика М. Ведмедері слова Л.Куліша-Зінькова |
Вправа. Реагувати
в рухах на характер музики, відмічати зміну частин музики відповідними
рухами. |
«Пальчики-ручки», музика О. Тілічєєвої |
|
Танок. Відчувати
зміну характеру мелодії, виконувати танцювальні рухи під музику; злагоджено взаємодіяти
в парі. |
«Танець з листочками», музика і слова
Н.Вересокіної |
|
|
Гра. Вчити слухати музику, починати рухи з початком музики,змінювати їх
відповідно характеру музики |
«Сонечко і дощик», музика Т. Попатенко, Т. Шутенко |
Робота з батьками |
Консультація для батьків «Як залучати дитину до музики» |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей старшого дошкільного віку
Музична діяльність
ЖОВТЕНЬ
Види музичної Діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Вчити слухати музичний твір, визначати характер музики, формувати вміння розрізняти контрастні частини музики, називати композитора і назву твору. |
«Дощик», музика В.
Косенко |
|
Музично-дидактична
гра. Закріпити знання назв музичних інструментів, формувати
вміння розрізнювати їх звучання. |
«Впізнай музичний інсмтрумент»,
|
Співи |
Співаночка. Вчити співати
співаночку легко, природним голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти
слова. |
«Росте буряк із землі», слова і
музика В. Верховинця |
Пісні. Вчити
співати легко, природним голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова,
формувати уміння співати виразно, передаючи співом характер музики: бадьорий,
рішучий, енергійний.
|
«Ми нащадки козаків», музика А.
Олейніковой слова І.
Чайченко |
|
Вчити співати легко, природним голосом, інтонувати
мелодію, чітко вимовляти слова; протягувати голосні звуки; формувати уміння співати
виразно, передаючи співом характер музики: веселий, лагідний. |
«Диво-осінь», музика А. Олєйнікової, слова Л. Ратич |
|
Музично-ритмічна діяльність |
Вправа. Вчити
уважно слухати музику, змінювати рухи відповідно характеру музики. |
«Побігаємо-пострибаємо», музика С. Сосін |
Танок. Вчити
елементи українського танцю: танцювальний крок, пружинка,
кружляння; виконувати їх ритмічно, під музику. |
«Український танок», музика Я. Степового |
|
Гра. Формувати
вміння виконувати рухи відповідно до характеру музики. Вчасно реагувати на її зміни. |
«По гриби», автор О. Маєвська |
|
Робота з батьками |
Консультація
для батьків «Як починати слухати музику з дитиною» |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей середнього дошкільного віку
Музична діяльність
ЖОВТЕНЬ
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Вчити слухати музичний твір, визначати характер п’єси,
розрізняти характер частин твору, емоційно реагувати на музику. |
«Осінній дощик», музика М.
Парцхаладзе |
Співи |
Пісня. Вчити співати природним голосом, інтонувати мелодію, вчити
брати дихання між музичними фразами, передавати характер пісні. |
«Осінь в золотій хустині», слова і
музика Н. П. Бобкова, переклад В. Литовченко
|
Музично-ритмічна
діяльність
|
Вправа. Вчити слухати музику, виконувати рухи відповідно зміни характеру музики. |
«Побігаємо-пострибаємо», музика С.
Сосін |
Танок. Вчити виконувати танцювальні рухи відповідно тексту
пісні, рухами відображати зміну музики, розвивати ритмічний слух. |
«Веселий танок», українська народна
мелодія |
|
Гра. Вчити передавати рухами образність музики, реагувати
на зміни музики. |
Гра «Схованки», автор О. Маєвська
|
|
Робота з
батьками |
Консультація
для батьків «Як починати слухати музику з дитиною» |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей молодшого дошкільного віку
Музична діяльність
ЖОВТЕНЬ
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики |
Ознайомити дітей з різними видами музичних звуків,
формувати вміння чути та розрізняти їх. |
«Тихо-голосно», автор тексту Г. Лисенко автор музики В. Лисенко |
Співи |
Пісня. Співати
природним голосом, без напруження; інтонувати
мелодію, вимовляти слова, супроводжувати спів відповідними рухами |
«Дощик», укр. нар. пісня,
обробка Т.Шутенко |
Музично-ритмічна діяльність |
Вправа. Вчити слухати музику, реагувати на початок та кінець
музики, виконувати відповідні рухи. |
«Стрибай-відпочивай» |
Танок. Вчити виконувати танцювальні рухи відповідно тексту
пісні. |
«Ми у лісі були», слова і музика Н. Вересокіної |
|
Гра. Формувати вміння рухами передавати образність музики. |
«Гра з зайчиком» |
|
Формувати вміння орієнтуватися у просторі, вільно
рухатись легким бігом, змінювати рухи відповідно характеру музики. |
«Вітер і листочки» |
|
Робота з батьками |
Консультація
для батьків «Як починати слухати музику з дитиною» |
Календарне планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей раннього віку
Музична діяльність
ЖОВТЕНЬ
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Музичний матеріал |
Слухання музики |
Емоційно сприймати музику
спокійного характеру, розуміти, про що вона розповідає. |
«Восени», музика С.Майкапара |
Співи
|
Підспівувати інтонації, які
повторюються, закінчення фраз; супроводжувати пісню відповідними рухами. |
«Пташка», музика М.Раухвергера, слова А.Барто |
Музично-ритмічна діяльність |
Вправа. Емоційно відгукуватися на
музику; змінювати рухи відповідно до зміни частин музики. |
«Гойдалка», музика А.Філіпенка |
Танок. Відчувати зміну характеру мелодії, виконувати
танцювальні рухи під музику; злагоджено взаємодіяти в парі. |
«Веселі пари», укр. нар. мелодія |
|
Гра. Виконувати ігрові рухи за текстом пісні.
|
«Пташки і кіт», розробка С.Біркіної |
|
Робота з батьками |
Консультація для батьків «Як починати слухати музику з дитиною» |
Календарне
планування
програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності
для дітей старшого
дошкільного віку
Музична
діяльність
Вересень
Види музичної Діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання музики
|
Вчити слухати музичний твір, визначати характер музики, формувати вміння розрізняти контрастні частини музики, називати композитора і назву твору. |
«Пастушок», музика С. Майкапара
|
Співи
|
Вправа для
розвитку голосу і слуху. Співати співаночку природним голосом,
інтонувати мелодію, співати невимушено, легко, дотримуватися чіткого ритму,
вимовляти слова. |
«Осіннє музичне привітання для малят», О. Маевська
|
Пісні. Співати
природним голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова, емоційно відгукуватись на музичний твір |
«Диби-диби», українська народна пісня |
|
Музично-ритмічна діяльність
|
Музично-ритмічна
гра Вчити уважно слухати музику, оплесками передавати
ритмічний малюнок музичного твору, вчасно починати і закінчувати плескати |
«Веселий ритм», |
Танок Виконувати танцювальні рухи, під музику, ритмічно,
емоційно, передаючи характер музичного твору. запам’ятовувати танцювальні рухи,
виконувати їх самостійно
|
«Красуня Осінь» |
|
Робота з батьками |
Консультація «Музика в житті
дитини» |
Календарне
планування
програмового
матеріалу художньо-продуктивної
діяльності для
дітей середнього дошкільного віку
Музична діяльність
Вересень
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Співи
|
Вправа для розвитку голосу і слуху. Співати
співаночку природним голосом, інтонувати мелодію, проспівувати склади, які
повторюються.
|
«Музичне привітання для малят», О. Маевська |
Пісні. Співати природним голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти
слова, емоційно відгукуватись на
музичний твір.
|
«Наша осінь щедра», слова Г. Лисенко музика В. Лисенко
|
|
Музично-ритмічна
діяльність
|
Вправа. Вчити передавати рухами контрастні зміни
характеру музики: на першу частину музики - легко бігти навшпиньках, на другу
частину музики – стрибати на двох ногах.
|
«М’ячики», музика Т. Ломова
|
Гра. Вчити слухати музику. Весело стрибати коли
звучить музика, зупинятись по її закінченню |
«Стрибай-завмирай» автор К. Зоря |
|
Танок. Виконувати танцювальні рухи, під музику,
емоційно, передаючи характер музичного твору |
«Осінні човники, музика і слова Т. Талант |
|
|
Музично дидактична гра Вчити назви музичних інструментів, розвивати
музичний слух, імітувати гру на інструменті, підспівувати: «ду-ду-ду» та
«бам-бам-бам».
|
«Впізнай музичний інструмент», |
Робота з батьками |
Консультація для батьків «Музика в житті дитини» |
Календарне
планування
програмового
матеріалу художньо-продуктивної
діяльності для
дітей молодшого дошкільного віку
Музична
діяльність
Вересень
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання
музики
|
Вчити розрізняти тембр музики; слухати музичний
твір до кінця; розрізняти засоби музичної виразності; емоційно відгукуватись
на музику. |
«Машина», муз.Т. Попатенко, сл.Н.Найдьонової
|
Співи |
Вправа для розвитку голосу і слуху Співати поспівку легко, підстроювати свій голос
до голосу дорослого.
|
«Музичне привітання для малят» слова і музика О.Маєвська
|
Пісні Співати природним голосом, в помірному темпі, підстроювати свій голос до голосу дорослого і
музичного супроводу, чітко вимовляти слова. |
«Осінь», слова і музика Ю. Михайленко
|
|
Музично-ритмічна діяльність |
Вправа Передавати зміну характеру музики відповідними рухами, ритмічно, слухаючи музику.
|
«Черевички», слова і музика О. Вдовиченко
|
Танок Виконувати танцювальні рухи на одному місті; кружляти, притупувати ногою,відмічати двочасну форму твору та його закінчення.
|
«Веселий каблучок» |
|
Музично-дидактична гра Вчити назви музичних інструментів, розвивати музичний слух, імітувати гру
на інструменті, підспівувати: «ду-ду-ду» та «бам-бам-бам». |
«Сопілочка і барабан»
|
|
Робота з батьками |
Консультація для батьків «Музика в житті дитини» |
Календарне планування
програмового матеріалу
художньо-продуктивної
діяльності для дітей раннього
віку
Музична діяльність
Вересень
Види музичної діяльності |
Програмові завдання |
Репертуар |
Слухання
музики |
Збагачувати досвід дітей музичними враженнями. Вчити слухати музику від початку до кінця,
розуміти зміст музичних творів, емоційно реагувати на музику.
|
«Зайченя»
|
Співи |
Пісня. Викликати бажання
слухати спів дорослого, розвивати вміння підспівувати окремі склади, слова,
узгоджувати виконання рухів з текстом пісні
|
«Кашка», українська
народна потішка
|
Музично-ритмічна діяльність |
Вправа. Формувати здатність відтворювати рухи які показує
дорослий: крокувати піднімаючи коліна. Починати рухи разом з початком музики і
закінчувати з її закінченням. |
«Ось як ми вміємо», музика О. Тілічеєвої
|
Гра. Формувати навички змінювати рухи відповідно характеру музики. Вчити
передавати в рухах образність музики: весело стрибати, як зайчики |
«Зайченята треба стрибати!»
|
|
Робота з батьками |
Консультація для батьків «Музика в житті дитини» |
Коментарі
Дописати коментар