План роботи

Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей раннього  віку

Музична діяльність

Лютий

Види музичної діяльності

Програмові завдання

Музичний матеріал

Слухання музики

Сприймати музичний твір емоційно; слухати пісню до кінця, розуміти зміст пісні.

«Пташки»

музика Г. Фріда

Співи

 

 

Музично-ритмічна діяльність

Підспівувати пісню, вимовляти слова, доспівувати музичні фрази до кінця.

«Пташка»,

музика Р. Раухвергера

Вправа. Вчити рухатись під музику змінювати рухи відповідно характеру і темпу музики, розрізняти початок і кінець музики.

«Великі ноги, маленькі ніжки»,

музика М.Агофоннікова

Танок. Вчити повторювати рухи за дорослим, змінювати їх відповідно тексту пісні.

«Туп, туп, веселенько»,

українська народна мелодія

 

Гра. Вчити виконувати рухи відповідно характеру музики, передавати рухами образність музики.

«Де ж це наші ручки?»,

слова І Плакиди

музика Т. Ломової

Робота

з батьками

Консультація для батьків «В світі загадкових музичних звуків»


Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей молодшого дошкільного  віку

Музична діяльність

Лютий

Види музичної

діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Слухання музики

Розвивати вміння емоційно відгукуватись на музичний твір, бажання його слухати. Сприймати пєсу зображувального характеру, повязувати назву твору із змістом.

 

«Горобчики»,

музика М. Красєва

 

Співи

Пісня. Співати природним голосом, без напруження; протягувати довгі звуки,  інтонувати мелодію, вимовляти слова, формувати навички розподілу дихання.

 

«Люблять діти мамочку»,


 

Музично-ритмічна діяльність

Вправа. Вчити слухати музику, реагувати на початок та кінець музики.

«Вправа з брязкальцями»,

музика А. Козакевич»,

 

Танок. Вчити виконувати танцювальні рухи ритмічно, передавати рухами характер пісні.

«Полька для мами»

музика. В. Лисенко

 

 

Гра. Формувати вміння орієнтуватися у просторі, вільно рухатись легким бігом,

взмахувати хусточкою, , змінювати  рухи зі зміною музики, на кінець музики ховатися за хустку.

 

 

«Гра з кольоровим хусточками»,

українська народна мелодія

обр. Я. Степового

Робота з батьками

Консультація для батьків «В світі загадкових музичних звуків»

Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей середнього дошкільного  віку

Музична діяльність

Лютий

Види музичної

діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Слухання музики

Вчити слухати музичний твір, визначати характер п’єси, формувати вміння визначати засоби музичної виразності.

«Нова лялька»,

музика П. І.Чайковського

 

Співи

Пісня. Вчити співати природним голосом, інтонувати мелодію, вчити брати дихання між музичними фразами, передавати характер пісні.

«Пісню заспівали ми»,

слова і музика Т. Плескач

 

 

 

 

Музично-ритмічна діяльність

 

Вправа. Вчити слухати музику,

починати і закінчувати рухи  одночасно з початком і кінцем музики; змінювати їх відповідно частин музики.

«Побігаємо-пострибаємо»,

музика С. Сосін

 

Танок. Вчити ритмічно та виразно виконувати

танцювальні рухи, змінювати їх відповідно частин музики. Передавати рухами  характер пісні, самостійно стежити за послідовністю танцювальних рухів

«Мама і я»,

слова М. Ясакова

музика О. Янушкевич

 

Гра. Рухатись згідно характеру музики, Розвивати вміння виразно передавати ігровий образ, використовувати знайомі танцювальні рухи, виховувати увагу, витримку..

«Кіт і миші»,

музика Т. Ломової

 

Робота з батьками

Консультація для батьків «У світі чарівних музичних звуків»

Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей старшого дошкільного  віку

Музична діяльність

Лютий

Види музичної

Діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Слухання музики

Продовжувати розвивати інтерес до музики. Формувати музичну культуру через знайомство з народною музикою. Розвивати музичну пам'ять, вміння визначати засоби музичної виразності: темп, динаміку.

«Вальс»,

музика Е. Гріг

 

Співи

Співаночка. Вчити співати співаночку легко, природним голосом, інтонувати звуки в діапазоні соль-ми, чітко вимовляти слова.

«Кумо, кумо, що варила»,

українська народна забавлянка

Пісні. Вчити співати легко, природним голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова, формувати навичку свідомого відтворення характеру пісні: виконувати весело, легким звуком в рухливому темпі; брати дихання між музичними фразами

«Я хочу зі святом тебе привітати»,

 

Музично-ритмічна діяльність

Вправа. Вчити уважно слухати музику, розвивати почуття ритму, енергійно крокувати під музику, змінювати рухи відповідно характеру музики. Бігати легко, орієнтуватися у просторі. Реагувати на початок та закінчення музики..

«Крокуємо, бігаємо»,

Музика М.

Раухвергера

 

 

Танок. Вчити виконувати танцювальні рухи ритмічно, запам’ятовувати їх послідовність.

 

«Далеко від мами»,

(фонограма)

 

Гра. Формувати вміння виконувати рухи відповідно до характеру

музики. Вчасно реагувати на її зміни.

«Кольорова кімната»,

 

Робота з батьками

Консультація для батьків «У світі чарівних музичних звуків».


Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей раннього віку

Музична діяльність

Січень

Види музичної діяльності

Програмові завдання

Музичний матеріал

Слухання музики

Сприймати музичний твір емоційно, слухати його до кінця, розуміти образність музикию

«Кури та півні»,

із циклу "Карнавал тварин"

музика К. Сенс-Санса

Співи

 

 

Музично-ритмічна діяльність

Підспівувати пісню, вимовляти слова, доспівувати музичні фрази до кінця.

«Із сніжку оладки»,

музика народна

Вправа. Вчити рухатись під музику легким бігом, розрізняти початок і кінець музики.

«Вчимося бігати»,

музика Я. Степового

Танок. Вчити повторювати рухи за дорослим, змінювати їх відповідно тексту пісні.

«Нас Морозу, не злякать!»,

музика і слова А. Олєйнікової

 

Гра. Вчити виконувати рухи відповідно характеру музики, передавати рухами образність музики.

«Санчата»,

музика А. Філіпенка


 

Робота

з батьками

Консультація для батьків «Значення пальчикових ігор для розвитку творчого потенціалу дітей раннього та дошкільного віку».


Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей молодшого дошкільного віку

Музична діяльність

Січень

Види музичної

діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Слухання музики

Емоційно відгукуватися на музичний твір. Розрізняти характер музичного твору, визначати зміни у силі звучання мелодії, розуміти образність музичного твору.

«Вальс снігових пластівців»,

(з балету Лускунчик)

музика П. І. Чайковського

 

Співи

Пісня. Співати природним голосом, без напруження; інтонувати мелодію, вимовляти слова, супроводжувати спів відповідними рухами.

«Мороз ух-ух»,

музика Д. Львова-Компанійця

слова Т. Михайлової

 

Музично-ритмічна діяльність

Вправа. Вчити слухати музику, реагувати на початок та кінець музики.

«Крокуємо по сніжку»,

музика Д. Львова-Компанійця

Танок. Вчити виконувати танцювальні рухи ритмічно, передавати рухами характер пісні.

«Танок зі сніжками»,

музика Л.Миргородської,

слова Ж.Калюжної

 

Гра. Формувати вміння орієнтуватися у просторі, вільно рухатись легким бігом, змінювати рухи відповідно характеру музики.

«Сніжинки-пушинки»,

музика Г. Фінаровського

Робота з батьками

Консультація для батьків «Значення пальчикових ігор для розвитку творчого потенціалу дітей раннього та дошкільного віку».

Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей середнього дошкільного віку

Музична діяльність

Січень

Види музичної

діяльності

Програмові завдання

Репертуар

 Слухання музики

Вчити слухати музичний твір, визначати характер п’єси, формувати вміння визначати засоби музичної виразності.

«Хвороба ляльки»,

музика П. І.Чайковського

 

Співи

Пісня. Вчити співати природним голосом, інтонувати мелодію, вчити брати дихання між музичними фразами, передавати характер пісні.

«Із сніжком ми дружимо»,

слова В. Кленц     

музика М. Ведмедері



Музично-ритмічна діяльність

 

Вправа. Вчити слухати музику,

починати і закінчувати рухи  одночасно з початком і кінцем музики; змінювати їх відповідно частин музики.

«Дудочка»,

Музика Т. Ломової

Танок. Вчити ритмічно та виразно виконувати

танцювальні рухи, змінювати їх відповідно частин музики.

«Прощатися-вітатися»,

чеська народна пісенька

 

 

Гра. Вчити передавати рухами образність музики, реагувати на зміни музики.

«День-ніч»,

українська народна мелодія

П. І. Чайковський

 

Робота з батьками

Консультація для батьків «Значення пальчикових ігор для розвитку творчого потенціалу дітей раннього та дошкільного віку».


Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей старшого дошкільного віку

Музична діяльність

Січень

Види музичної

Діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Слухання музики

Продовжувати розвивати інтерес до музики. Формувати музичну культуру через знайомство з народною музикою. Розвивати музичну пам'ять, вміння визначати засоби музичної виразності: темп, динаміку.

«Марш», з балету "Лускунчик"

музика П.І. Чайковського

 

Співи

Співаночка. Вчити співати співаночку легко, природним голосом, інтонувати звуки в діапазоні соль-ми, чітко вимовляти слова.

«Щедрівочка щедрувала»,

Українська народна пісня

Пісні. Вчити співати легко, природним голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова, формувати навичку свідомого відтворення характеру пісні.

«Сніжна пісенька»,

слова С. Богомазова

 музика Д. Львова-Компанійця

 

Музично-ритмічна діяльність

Вправа. Вчити уважно слухати музику, розвивати почуття ритму, енергійно крокувати під музику, змінювати рухи відповідно характеру музики. Бігати легко, орієнтуватися у просторі. Реагувати на початок та закінчення музики..

«Крокуємо-бігаємо»,

Музика М. Раухвергера

 

Танок. Вчити виконувати танцювальні рухи ритмічно, запам’ятовувати їх послідовність.

 

«Танок з притупами»,

українська народна мелодія

Гра. Формувати вміння виконувати рухи відповідно до характеру

музики. Вчасно реагувати на її зміни.

«День-ніч»,

українська. народна мелодія

П. І. Чайковський

 

Робота з батьками

Консультація для батьків «Значення пальчикових ігор для розвитку творчого потенціалу дітей раннього та дошкільного віку».

Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей старшого дошкільного віку

Музична діяльність

Грудень

Види музичної

Діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Слухання музики

Продовжувати розвивати інтерес до музики. Формувати музичну культуру через знайомство з народною музикою. Розвивати музичну пам'ять, вміння визначати засоби музичної виразності: темп, динаміку.

«Падає сніжок»,

слова і музика Н. Май

Співи

Співаночка. Вчити співати співаночку легко, природним голосом, інтонувати звуки в діапазоні соль-ми, чітко вимовляти слова.

«Киця Мура»,

Українська дитяча поспівка

Пісні. Вчити співати легко, природним голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова, формувати навичку свідомого відтворення характеру пісні.

«Наша добра зимонька»,

слова і музика В. Лисенко

 

Музично-ритмічна діяльність

Вправа. Вчити уважно слухати музику, розвивати почуття ритму, енергійно крокувати під музику, змінювати рухи відповідно характеру музики. Бігати легко, орієнтуватися у просторі. Реагувати на початок та закінчення музики.

«Крокуємо-бігаємо»,

Музика М. Раухвергера

 

Танок. Вчити виконувати танцювальні рухи ритмічно, запам’ятовувати їх послідовність.

 

«Новий рік!»,

слова і музика С. Пряжнікова

переклад Л. Ратич

 

Гра. Формувати вміння виконувати рухи відповідно до характеру

музики. Вчасно реагувати на її зміни.

«Зима»,

слова і  музика А. Салогуба

"Зимові місяці"

 

Робота з батьками

Консультація для батьків «Попередження захворювання голосового апарату у дітей дошкільного віку»


Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей середнього дошкільного віку

Музична діяльність

Грудень

Види музичної

діяльності

Програмові завдання

Репертуар

 Слухання музики

Вчити слухати музичний твір, визначати характер п’єси, формувати вміння визначати засоби музичної виразності.

«Марш зайченят»,

музика А. Жилінського

 

Співи

Пісня. Вчити співати природним голосом, інтонувати мелодію, вчити брати дихання між музичними фразами, передавати характер пісні.

«Зимонька-зима»,

слова і музика В. Лисенко

 

Музично-ритмічна діяльність

 

Вправа. Вчити слухати музику, виконувати рухи відповідно зміни  характеру музики.

«Побігали-потупотіли»,

Музика Л. Бетховена

Танок. Вчити ритмічно та виразно виконувати

танцювальні рухи, змінювати їх відповідно частин музики.

«Круг ялиночки підем»,

музика і слова В. Лисенко

 

 

Гра. Вчити передавати рухами образність музики, реагувати на зміни музики.

«Ліпимо сніговика»

 

Робота з батьками

Консультація для батьків «Попередження захворювання голосового апарату у дітей дошкільного віку»


Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей молодшого дошкільного віку

Музична діяльність

Грудень

Види музичної

діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Слухання музики

Емоційно відгукуватися на музичний твір. Розрізняти характер музичного твору, визначати зміни у силі звучання мелодії.

«Полька»,

музика А. Жилінського

 

Співи

Пісня. Співати природним голосом, без напруження; інтонувати мелодію, вимовляти слова, супроводжувати спів відповідними рухами.

«Морозець»,

Музика Г. Фільця,

Слова Г. Бойка

 

Музично-ритмічна діяльність

Вправа. Вчити слухати музику, реагувати на початок та кінець музики, виконувати  рухи різного характеру

«Веселі м’ячики»,

музика М. Сатуліної

Танок. Вчити виконувати танцювальні рухи ритмічно, передавати рухами характер пісні.

«Зимовий танок»,

музика Л.Миргородської,

слова Ж.Калюжної

 

Гра. Формувати вміння орієнтуватися у просторі, вільно рухатись легким бігом, змінювати рухи відповідно характеру музики.

«Снігурі та кіт»,

музика Г. Фінаровського

Робота з батьками

Консультація для батьків «Попередження захворювання голосового апарату у дітей дошкільного віку»


Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей раннього віку

Музична діяльність

Грудень

Види музичної діяльності

Програмові завдання

Музичний матеріал

Слухання музики

Сприймати музичний твір емоційно; слухати пісню до кінця, розуміти зміст пісні.

«Лялечка Наталочка»

музика М. Дремлюги

слова Г. Бойка

Співи

 

 

Музично-ритмічна діяльність

Підспівувати пісню, вимовляти слова, доспівувати музичні фрази до кінця.

«Морозець»,

музика Г. Компанійця

слова Г. Бойка

Вправа. Вчити рухатись під музику легким бігом, розрізняти початок і кінець музики.

«Вчимося бігати»,

музика Я. Степового

Танок. Вчити повторювати рухи за дорослим, змінювати їх відповідно тексту пісні.

«Танець зайчиків»,

музика і слова А.Чугайкіної

 

Гра. Вчити виконувати рухи відповідно характеру музики, передавати рухами образність музики.

«Зайчики і лисичка»,

музика Г.Фінаровського,

слова В.Антонової

 

Робота

з батьками

Консультація для батьків «Попередження захворювання голосового апарату у дітей дошкільного віку»



Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей старшого дошкільного віку

Музична діяльність

Листопад

Види музичної

Діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Слухання музики

Вчити слухати музичний твір,

визначати характер музики, називати композитора і назву твору.

«Сміливий вершник»,

Р. Шуман

 

 

Музично-дидактична гра. Закріпити знання назв музичних інструментів, формувати вміння розрізнювати їх звучання.

«Угадай, що звучить»,

 

Співи

Співаночка. Вчити співати співаночку легко, природним голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова.

«Ліфт»,

розспівка

Пісні. Вчити співати легко, природним голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова, формувати уміння співати виразно, передаючи співом характер музики.

«Капосний дощик»,

музика О.Радзівіл

слова К. Перелісної

 

Музично-ритмічна діяльність

Вправа. Вчити уважно слухати музику, змінювати рухи відповідно характеру музики.

 «Пружинки»,

українська народна мелодія

Танок. Вчити елементи

українського танцю: танцювальний крок, пружинка, кружляння; виконувати їх ритмічно, під музику.

«Гречаники»,

українська народна мелодія

 

Гра. Формувати вміння виконувати рухи відповідно до характеру

музики. Вчасно реагувати на її зміни.

 «Веселий бубон»,

українська народна мелодія

Робота з батьками

Консультація для батьків «Як залучати дитину до музики»


Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей середнього дошкільного віку

Музична діяльність

Листопад

Види музичної

діяльності

Програмові завдання

Репертуар

 Слухання музики

Вчити слухати музичний твір, визначати характер п’єси, розрізняти характер частин твору, емоційно реагувати на музику.

«Конячка»,

музика М. Потоловський

 

Співи

Пісня. Вчити співати природним голосом, інтонувати мелодію, вчити брати дихання між музичними фразами, передавати характер пісні.

«Люба осінь завітала»,

слова і музика невідомий автор

 

Музично-ритмічна діяльність

 

Вправа. Вчити слухати музику, виконувати рухи відповідно зміни  характеру музики.

«Кого зустріли в лісі»,

 

Танок. Вчити ритмічно та виразно виконувати

танцювальні рухи, змінювати їх відповідно частин музики

«Козачок»,

українська народна мелодія

 

Гра. Вчити передавати рухами образність музики, реагувати на зміни музики.

«Кішка і кошенята»,

музика М.Раухвергера

 

Робота з батьками

Консультація для батьків «Як залучати дитину до музики»


Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей молодшого дошкільного віку

Музична діяльність

Листопад

Види музичної

діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Слухання музики

Емоційно відгукуватися на музичний твір. Розрізняти характер музичного твору, визначати зміни у силі звучання мелодії.

«Листопад»,

музика Т. Попатенко

 

 

Співи

Пісня. Співати природним голосом, без напруження; інтонувати мелодію, вимовляти слова, супроводжувати спів відповідними рухами

«Дощик»,

укр. нар. пісня

Музично-ритмічна діяльність

Вправа. Вчити слухати музику, реагувати на початок та кінець музики, виконувати  рухи різного характеру

«Вправа з брязкальцями»,

музика А. Козакевич

Танок. Вчити виконувати танцювальні рухи відповідно тексту пісні.

«Танок з листочками»,

слова і музика Н. Вересокіної

 

Гра. Формувати вміння орієнтуватися у просторі, вільно рухатись легким бігом, змінювати рухи відповідно характеру музики.

«Листочки-літачки»

Робота з батьками

Консультація для батьків «Як залучати дитину до музики»

Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей раннього віку

Музична діяльність

Листопад

Види музичної діяльності

Програмові завдання

Музичний матеріал

Слухання музики

Сприймати музичний твір емоційно; розуміти, про що вона; супроводжувати слухання відповідними рухами.

«Кішка і кошенята»,

слова і музика В. Вітлін

Співи

 

 

Музично-ритмічна діяльність

Підспівувати пісню, намагатися повторювати закінчення слів, музичних фраз.

«Киця кицю вчила»,

музика М. Ведмедері

слова Л.Куліша-Зінькова

Вправа. Реагувати в рухах на характер музики, відмічати зміну частин музики відповідними рухами.

«Пальчики-ручки»,

музика О. Тілічєєвої

Танок. Відчувати зміну характеру мелодії, виконувати танцювальні рухи під музику; злагоджено взаємодіяти в парі.

«Танець з листочками»,

музика і слова Н.Вересокіної

 

Гра. Вчити слухати музику, починати рухи з початком музики,змінювати їх відповідно характеру музики

«Сонечко і дощик»,

музика Т. Попатенко,

Т. Шутенко

Робота

з батьками

Консультація для батьків «Як залучати дитину до музики»


 Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей старшого дошкільного віку

Музична діяльність

ЖОВТЕНЬ

Види музичної

Діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Слухання музики

Вчити слухати музичний твір,

визначати характер музики, формувати вміння розрізняти

контрастні частини музики,

називати композитора і назву твору.

«Дощик»,

музика В. Косенко

https://youtu.be/jeeCJMyWYio

 

Музично-дидактична гра. Закріпити знання назв музичних інструментів, формувати вміння розрізнювати їх звучання.

«Впізнай музичний інсмтрумент»,

https://youtu.be/j-3JooDFkJw

 

Співи

Співаночка. Вчити співати співаночку легко, природним голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова.

«Росте буряк із землі»,

слова і музика В. Верховинця

https://youtu.be/ZCHYq7X6fpU

Пісні. Вчити співати легко, природним голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова, формувати уміння співати виразно, передаючи співом характер музики: бадьорий, рішучий, енергійний.

 

«Ми нащадки козаків»,

музика А. Олейніковой

слова І. Чайченко

https://youtu.be/m8iNbwYd6r0

Вчити співати легко, природним голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова;

протягувати голосні звуки; формувати уміння співати виразно, передаючи співом характер музики: веселий, лагідний.

«Диво-осінь»,

музика А. Олєйнікової,

слова Л. Ратич

https://youtu.be/3Dd0xjOIfF4

Музично-ритмічна діяльність

Вправа. Вчити уважно слухати музику, змінювати рухи відповідно характеру музики.

«Побігаємо-пострибаємо»,

музика С. Сосін

https://youtu.be/XKTsGsi0yrg

Танок. Вчити елементи

українського танцю: танцювальний крок, пружинка, кружляння; виконувати їх ритмічно, під музику.

«Український танок»,

музика Я. Степового

https://youtu.be/YPySr7FRo8I

Гра. Формувати вміння виконувати рухи відповідно до характеру

музики. Вчасно реагувати на її зміни.

«По гриби»,

автор О. Маєвська

https://youtu.be/_jkN_wknOV4

Робота з батьками

Консультація для батьків «Як починати слухати музику з дитиною»

 Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей середнього дошкільного віку

Музична діяльність

ЖОВТЕНЬ

Види музичної

діяльності

Програмові завдання

Репертуар

 Слухання музики

Вчити слухати музичний твір, визначати характер п’єси, розрізняти характер частин твору, емоційно реагувати на музику.

«Осінній дощик»,

музика М. Парцхаладзе

https://youtu.be/9ZpORiywbdE

Співи

Пісня. Вчити співати природним голосом, інтонувати мелодію, вчити брати дихання між музичними фразами, передавати характер пісні.

«Осінь в золотій хустині»,

слова і музика Н. П. Бобкова, переклад В. Литовченко

https://youtu.be/nS74EJQzC9w

 

 

Музично-ритмічна діяльність

 

Вправа. Вчити слухати музику, виконувати рухи відповідно зміни  характеру музики.

«Побігаємо-пострибаємо»,

музика С. Сосін

https://youtu.be/XKTsGsi0yrg

Танок. Вчити виконувати танцювальні рухи відповідно тексту пісні, рухами відображати зміну музики, розвивати ритмічний слух.

«Веселий танок»,

українська народна мелодія

https://youtu.be/zxhUVVHmtt8

Гра. Вчити передавати рухами образність музики, реагувати на зміни музики.

Гра «Схованки»,

автор О. Маєвська

https://youtu.be/7LVnE7JZoRM

 

Робота з батьками

Консультація для батьків «Як починати слухати музику з дитиною»


 Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей молодшого дошкільного віку

Музична діяльність

ЖОВТЕНЬ

Види музичної

діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Слухання музики

Ознайомити дітей з різними видами музичних звуків, формувати вміння чути та розрізняти їх.

«Тихо-голосно»,

автор тексту Г. Лисенко

автор музики В. Лисенко

https://youtu.be/a5yxnLIuS3c

Співи

Пісня. Співати природним голосом, без напруження; інтонувати мелодію, вимовляти слова, супроводжувати спів відповідними рухами

«Дощик»,

укр. нар. пісня, обробка Т.Шутенко

https://www.youtube.com/watch?v=c5d_O_QQbuE

Музично-ритмічна діяльність

Вправа. Вчити слухати музику, реагувати на початок та кінець музики, виконувати відповідні рухи.

«Стрибай-відпочивай»

https://youtu.be/5RVTPqiMAUQ

Танок. Вчити виконувати танцювальні рухи відповідно тексту пісні.

«Ми у лісі були»,

слова і музика Н. Вересокіної

https://youtu.be/06ZunEwSMao

Гра. Формувати вміння рухами передавати образність музики.

«Гра з зайчиком»

Формувати вміння орієнтуватися у просторі, вільно рухатись легким бігом, змінювати рухи відповідно характеру музики.

«Вітер і листочки»

https://youtu.be/Owpxdpn8P1w

Робота з батьками

Консультація для батьків «Як починати слухати музику з дитиною»


 Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей раннього  віку

Музична діяльність

ЖОВТЕНЬ

Види музичної діяльності

Програмові завдання

Музичний матеріал

Слухання музики

Емоційно сприймати музику спокійного характеру, розуміти, про що вона розповідає.

«Восени»,

музика С.Майкапара

https://www.youtube.com/watch?v=FYu2Rq_QY4I&t=30s

Співи

 

Підспівувати інтонації, які повторюються, закінчення фраз; супроводжувати пісню відповідними рухами.

«Пташка»,

музика М.Раухвергера, слова А.Барто

https://www.youtube.com/watch?v=Fc9rrP9BuB0

Музично-ритмічна діяльність

Вправа. Емоційно відгукуватися на музику; змінювати рухи відповідно до зміни частин музики.

«Гойдалка»,

музика А.Філіпенка

https://youtu.be/JhQKad6zSoM 

Танок. Відчувати зміну характеру мелодії, виконувати танцювальні рухи під музику; злагоджено взаємодіяти в парі.

«Веселі пари»,

укр. нар. мелодія

https://www.youtube.com/watch?v=1CTKaC4W0MQ

Гра. Виконувати ігрові рухи за текстом пісні.

 

 

«Пташки і кіт»,

розробка С.Біркіної

https://www.youtube.com/watch?v=C-uASe5ydOs

Робота

з батьками

Консультація для батьків «Як починати слухати музику з дитиною»












Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної діяльності

для дітей старшого дошкільного віку

Музична діяльність

Вересень

Види музичної

Діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Слухання музики

 

Вчити слухати музичний твір,

визначати характер музики, формувати вміння розрізняти

контрастні частини музики,

називати композитора і назву твору.

«Пастушок»,

музика С. Майкапара

 

 

 

Співи

 

Вправа для розвитку голосу і слуху. Співати співаночку природним голосом, інтонувати мелодію, співати невимушено, легко, дотримуватися чіткого ритму, вимовляти слова.

«Осіннє музичне привітання для малят»,

О. Маевська

https://youtu.be/UcDK_O2mng0

 

 

 

 

Пісні. Співати природним голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова,  емоційно відгукуватись на музичний твір

«Диби-диби»,

українська народна пісня

https://youtu.be/yaRorAAPcvc

Музично-ритмічна діяльність

 

Музично-ритмічна гра

Вчити уважно слухати музику, оплесками передавати ритмічний малюнок музичного твору, вчасно починати і закінчувати плескати

«Веселий ритм»,

https://youtu.be/nqqItZ6wQRM

Танок

Виконувати танцювальні рухи, під музику, ритмічно, емоційно, передаючи характер музичного твору. запам’ятовувати танцювальні рухи, виконувати їх самостійно

 

«Красуня Осінь»

https://youtu.be/gMuapnmJZHU

Робота з батьками

Консультація «Музика в житті дитини»



 



Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної

діяльності для дітей середнього дошкільного віку

Музична діяльність

Вересень

 

Види музичної

діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Співи

 

 

Вправа для розвитку голосу і слуху. Співати співаночку природним голосом, інтонувати мелодію, проспівувати склади, які повторюються.

 

«Музичне привітання для малят»,

О. Маевська

https://youtu.be/sdgCHHV2j64

Пісні. Співати природним голосом, інтонувати мелодію, чітко вимовляти слова,  емоційно відгукуватись на музичний твір.

 

 

«Наша осінь щедра»,

слова Г. Лисенко

музика В. Лисенко

https://youtu.be/eMfZ9IToJJQ

 

 

Музично-ритмічна діяльність

 

Вправа.

Вчити передавати рухами контрастні зміни характеру музики: на першу частину музики - легко бігти навшпиньках, на другу частину музики – стрибати на двох ногах.

 

«М’ячики»,

музика

Т. Ломова

https://youtu.be/rgti3Wz7b-w

 

Гра.

Вчити слухати музику. Весело стрибати коли звучить музика, зупинятись по її закінченню

«Стрибай-завмирай»

https://youtu.be/5RVTPqiMAUQ

автор К. Зоря

Танок.

Виконувати танцювальні рухи, під музику, емоційно, передаючи характер музичного твору

«Осінні човники,

музика і слова Т. Талант

https://youtu.be/gMuapnmJZHU

 

Музично дидактична гра

Вчити назви музичних інструментів, розвивати музичний слух, імітувати гру на інструменті, підспівувати: «ду-ду-ду» та «бам-бам-бам».

 

«Впізнай музичний інструмент»,

https://youtu.be/mYAxwq44HUM

Робота з батьками

Консультація для батьків «Музика в житті дитини»




Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної

діяльності для дітей молодшого дошкільного віку

Музична діяльність

Вересень

Види музичної

діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Слухання музики

 

 

 

Вчити розрізняти тембр музики; слухати музичний твір до кінця; розрізняти засоби музичної виразності; емоційно відгукуватись на музику.

«Машина»,

муз.Т. Попатенко,

сл.Н.Найдьонової

 

Співи

 

Вправа для розвитку голосу і слуху

Співати поспівку легко, підстроювати свій голос до голосу дорослого.

 

«Музичне привітання для малят»

слова і музика

О.Маєвська

https://youtu.be/sdgCHHV2j64

 

Пісні

Співати природним голосом, в помірному  темпі,

підстроювати свій голос до голосу дорослого і музичного супроводу, чітко вимовляти слова.

«Осінь»,

слова і музика

Ю. Михайленко

https://youtu.be/GliWH5Jc_gQ

 

 

 

Музично-ритмічна діяльність

Вправа

Передавати зміну характеру музики відповідними рухами,

ритмічно, слухаючи музику.

 

«Черевички»,

слова і музика

О. Вдовиченко

https://youtu.be/rgti3Wz7b-w

 

 

Танок

Виконувати танцювальні рухи

на одному місті; кружляти, притупувати ногою,відмічати

двочасну форму твору та його закінчення.

 

«Веселий каблучок»

https://youtu.be/4rZchTvFvC4

Музично-дидактична гра

Вчити назви музичних інструментів, розвивати музичний слух, імітувати гру на інструменті, підспівувати: «ду-ду-ду» та «бам-бам-бам».

«Сопілочка і барабан»

https://youtu.be/rgti3Wz7b-w

 

Робота з батьками

Консультація для батьків «Музика в житті дитини»

 

Календарне планування

програмового матеріалу художньо-продуктивної

діяльності для дітей раннього віку

Музична діяльність

Вересень

Види музичної

діяльності

Програмові завдання

Репертуар

Слухання музики

 

Збагачувати досвід дітей музичними враженнями.

Вчити слухати музику від початку до кінця, розуміти зміст музичних творів, емоційно реагувати на музику.

 

«Зайченя»

https://youtu.be/fIwg8v7ZhTo

 

 

Співи

Пісня. Викликати бажання слухати спів дорослого, розвивати вміння підспівувати окремі склади, слова, узгоджувати виконання рухів з текстом пісні

 

«Кашка»,

українська народна потішка

https://youtu.be/S0jQcmF1fYs

 

 

Музично-ритмічна діяльність

Вправа.

Формувати здатність відтворювати рухи які показує дорослий:

крокувати піднімаючи коліна.

Починати рухи разом з початком музики і закінчувати з її закінченням.

«Ось як ми вміємо»,

музика О. Тілічеєвої

https://youtu.be/S0jQcmF1fYs

 

 

 

 

 

 

 

Гра. Формувати навички змінювати рухи відповідно характеру музики. Вчити передавати в рухах образність музики: весело стрибати, як зайчики

«Зайченята треба стрибати!»

https://youtu.be/3aWuvuSMp6o

 

 

Робота з батьками

Консультація для батьків «Музика в житті дитини»

 


























































































































































Коментарі